Chapter 1 Shut Up All of You!
— Issue on freedom of speech

PDF SC{H{#if] "pdfFactory Pro" i A4 smw. Fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

PDF L "pdfFactory Pro™ i FHf A siww. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 1 Shut Up Al of You!

Over 10,000 Falun Gong practitioners surrounded at the gate of
Tianjin Educational College from April 19 to April 23, 1999. This event was
caused by an article written by He Zuoxiu, a physical scientist and aca-
demician of the Chinese Academy of Sciences. The article | Don't Agree
with Teenagers Practicing Qigong, which was published in the college
publication Science Review for Juvenile, cited a case that a PhD student
of Prof. He was obsessed by Li Hongzhi's theory which led him to
schizophrenia. The attack lasted four days.

Falun Gong practitioners illegally besieged Tianjin Educational College.

This was the case with the unprecedented number of Falun Gong
practitioners besetting the media. After the media reported for the first
time the cases of death and lunacy of the Falun Gong practitioners in
1994, dozens of media organizations came under organized attacks by
Falun Gong practitioners.

These media organizations included:

Beijing TV Station Shenyang TV Station

China Youth Daily Nanfang Daily

Nanfang Metropolis News Xiamen Daily

Qianjiang Evening News Qilu Evening News

Health News Digest West China City Daily
-3 -

PDF SCf-ffiH "pdfFactory Pro™ i FHf A siww. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

Nanfang Rural News Hebei Politics and Law News
Xinjiang Economic News Chongging Evening News
Woujin Daily Qiantang Weekend of Zhejiang Daily

Chinese Business View

All these media organizations are located all over the country.

From June 1 to 3, 1998, Shandong Qilu Evening News press office
was illegally besieged by more than 2,000 Falun Gong practitioners be-
cause it had published an article entitled Take a Look at What's Going on
with Falun Gong on April 1.

On May 24, 1998, Beijing TV reported a case of lunacy suffered from
practicing Falun Gong. It was besieged by thousands of Falun Gong prac-
titioners. Beijing TV was then forced to fire one of its editors.

Following this event, Li Hongzhi released a well-known article Digging
out the Roots which was called lection by Falun Gong, mentioning that,
"some newspapers, radio stations and TV stations in various parts of the
country have harmed our Dafa... This was deliberately harming Dafa and
cannot be ignored...Dafa disciples in Beijing adopted a special approach
to ask those people to stop harming Dafa — this actually was not wrong."

In the same article, Li Hongzhi warned the practitioners who hadn't
participated in the besetment, "At the crucial moment when | asked you to
break away from humanness, you did not follow me. Each opportunity will
not occur again."

In addition to the media circle, those studying and revealing the issue
of Falun Gong were besieged, vituperated or even threatened by Falun
Gong members.

% He Zuoxiu, an academician of the Chinese Academy of Sciences
and physical scientist, was denigrated by Li Hongzhi as "science ruffian"
and was threatened and molested by Falun Gong disciples because he
often disclosed daylight on the abnormal death cases of Falun Gong prac-
titioners and criticized Falun Gong theory.

PDF SCHFi ] "pdfFactory Pro™ X AL www. Fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 1 Shut Up Al of You!

The article entitled | Don't Agree with Teenagers Practicing Qigong by He Zuoxiu
was published in Volume 4, 1999 of the magazine Science Review for Juvenile.

% Dao Shuren, vice chairman of the Buddhist Association of China,
once pointed out that the Buddhist circle was against the activities infring-
ing upon human rights in the name of religion. This brought him letters of
threat from the Falun Gong.

Letters of threat Dao Shuren received from the Falun Gong.

% A host of the China Central Television news program presented a

report criticizing Falun Gong, thus receiving letters of insult and threat
from the Falun Gong.

Falun Gong followers residing at Western countries protected its ben-

PDF (i “pdfFactory Pro™ i RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

efits by means of staging mobbish besieges and lodging excessive law-
suits against others, never feeling ashamed.

In November 1998, the BBC World released a report by Correspon-
dent James Miles about Falun Gong. The report pointed out that Falun
Gong is "No.1 Cult" in China and warned people that Falun Gong would
lead to "Collective Suicide." Falun Gong supporters wrote to CEO of BBC,
the British Ambassador to China and the British Prime Minister respec-
tively, demanding for BBC's public apology. "The reaction was quite ex-
traordinary," said Miles later, "More response than to any article I've ever
written in my entire career.”

On November 3, 2001, the La Presse Chinoise published an article
criticizing Falun Gong. The article is a self-statement by a former female
Falun Gong follower named He Bing. A number of Falun Gong supporters
lodged a lawsuit against the newspaper for its "libel." On December 7,
2005, the Supreme Court of Quebec of Canada came to the final verdict
of the case after four years: the plaintiff Falun Gong lost the lawsuit. The
verdict pointed out, "Falun Gong is a controversial movement, which does
not accept criticism."

G ko

A AT ER cal
mN =R =R BR OEE AROREE ORI RER

7 558 5 R o ) R B e B2 o 1 A
it I 358 i By 362 FC A R G

MM

i BT o

In December 2003, the Australian Chinese Daily published a declara-
tion by Chinese Embassy in Australia against Falun Gong. In May 2004,
Falun Gong lodged a lawsuit at the Supreme Court of New South Wales
against the newspaper for its "libel." Afterwards, Falun Gong made use of
its own media to widely attack the Chinese Daily and made personal at-

-6 -

PDF (i “pdfFactory Pro™ i H RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 1 Shut Up Al of You!

tacks on the newspaper's editor-in-chief and other editors. On April 5,
2006, the Supreme Court of NSW of Australia ruled that Falun Gong lost
the lawsuit while Chinese Daily won.

On January 21, 2005, the Associated Press published an article enti-
tled Chinese Show off Repentant Falun Gong, which objectively reported
the status quo of the participants of the Tian'anmen Square self-immola-
tion incident on the Chinese New Year's Eve and their reflections on Falun
Gong. On the morning of January 25, Falun Gong organized a group of
people to demonstrate before the office building where the Associated
Press headquarters was located in Manhattan of New York, demanding
that the AP withdraw the report. On February 11, Epoch Times, of Falun
Gong, published an article calling the AP "down-to-earth small bastard."

The Great Wall Platform cooperated with Rogers Company in
scrupulously selecting 9 representative channels from 17 channels of the
American Great Wall Platform. The Rogers Cable agent is left to apply
with the CRTC for the entitlement to the program trans-broadcasting.
Such a local Chinese cultural and recreational affair was obstructed by
Falun Gong by every means. Between March and June of 2006, Falun
Gong organized its members for many times to demonstrate before the
Rogers' headquarters in Toronto, which severely affected the normal run-
ning of Rogers Company. On December 22, 2006, the Great Wall Plat-
form gained permission to open its business in Canada.

Falun Gong grouped the followers to demonstrate before the Rogers Cable
Headquarters in Toronto.

PDF (i “pdfFactory Pro™ i RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

On February 6, 2008, the New York Times published a feature
entitted A Glimpse of Chinese Culture that Some Find Hard to Watch.
Afterwards, over dozen articles were released on the website of Falun
Gong to attack and frame New York Times and the author of the article
Eric Konigberg. The articles claimed that Eric Konigsberg was well known
by his ill reputation... and was absolutely inhuman.

In the view of Falun Gong, no one or no medium enjoys the right to
criticize Falun Gong. According to the top order of Li Hongzhi, any
criticism on Falun Gong is defaming Dafa and cannot be tolerated.

PDF SC{H{#if] "pdfFactory Pro" i A4 smw. Fineprint.com.cn


http://www.fineprint.com.cn

Chapter 2 Harassment Goes Everywhere
— Infringement of public interests by Falun Gong

PDF SC{H{#if] "pdfFactory Pro" i A4 smw. Fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

PDF L "pdfFactory Pro™ i FHf A siww. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 2 Harassment Goes Everywhere

The following examples illustrate the destructive activities conducted
by Falun Gong:

Over 100 cases of public communications facilities being damaged;

Tens of thousands of junk e-mails monthly;

A maximum of several million harassing phone calls monthly;

By August 7, 2007, China's civil satellites had been interfered 252
times by Falun Gong.

There are some people who don't think the above activities are
crimes. Instead, they openly advocate these activities and even show
others on the Internet how to conduct such activities. Who are they?

On the evening of March 5, 2002, the trunk fiber optical cables in
Changchun city and Songyuan city, Jilin province, were cut off by a few
Falun Gong members — Zhou Runjun, Liu Weiming, Liang Zhenxing and
Liu Chengjun, and were linked to programs propagandizing Falun Gong.
Thousands of local citizens failed to receive the normal TV signals.

The equipment used by Falun Gong members.

In October 2002, an American Chinese Li Xiangchun, also a Falun
Gong member, was caught while he was attempting to damage the com-
munication cable in Yangzhou, Jiangsu province. He claimed at the court
that his action was not violating laws since he was helping disseminating
the "Dafa."

According to incomplete statistics, Falun Gong has conducted some
100 such destructive offences in the Chinese mainland by the end of
2006.

% Article 124 of the Criminal Law of the People's Republic of China

- 11 -

PDF (i “pdfFactory Pro™ i RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

specifies that: Anyone who sabotages broadcast or television facilities or
public telecommunications facilities and thereby endangers public security
shall be liable to imprisonment for a term of three to seven years and; if
circumstances are serious, to imprisonment of no less than seven years.

Why are Falun Gong followers are so keen on damaging public com-
munications facilities?

Minghui, the official mouthpiece of Falun Gong, provides the answer.
"Visit Minghui if you want to learn about anything significant,” Li Hongzhi,
the leader of Falun Gong once told his followers.

The following web page presents an article on Minghui: It Is Heroic
Righteous Act to Insert Falun Gong Contents in a TV Program.

W W e B English | Other Languages

SRFC A\ o2 BA 25 R
b RTHIET b AREEE b L »BPNAS » BIEEN ) HE30F » RAZN » RS » R

WA > oMW O EETG
LU ol i A S IE 7 %S
A TEE
S 2 ]

« AT () [BAMMz00aE1 A18]
« AEEFRESEY

wysmmizas), R DR RSIOHERE A B E R ERE A S D

SELR Y

This article abets Falun Gong practitioners to interfere in TV pro-
grams: Any action to safeguard human rights in a peaceful way is rational
and legal. To insert Falun Gong contents in a TV program, is just a way of
spreading information and expressing their voices, and does harm neither
to the audience nor to the facilities... Informing the public of the truth
through such a way is to safeguard the public's right of being in the know
and protect the public interests.

Moreover, a number of articles have been published on Minghui to
show the experience in damaging public communications facilities.

Ode for Inserted Broadcasting published on Minghui on September
29, 2003 encouraged the act of interfering in satellite. The content is as

- 12 -

PDF S i “pdfFactory Pro™ i RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 2 Harassment Goes Everywhere

follows: | am happy to learn that Dafa disciples clarified the facts of Dafa
to the public by means of inserting programs in China Educational TV,
CCTV and a dozen more provincial TVs at 9 o'clock on August 12 and 13,
2003. Dafa disciples are reanimated to a great extent. | would like to ex-
tend my congratulations and respect to those participating in this act.

In addition, the website provides abundance of dictations and articles
abetting disciples to send junk e-mails and make annoying phone calls.

Share of Experience of the Telling-Truth-over-Phone Team in Sydney
released on Minghui on December 24, 2006, claimed that Dafa disciples
from almost all over the world joined in such teams worldwide and there
were often organized actions to make phone calls to the key regions and
key industries within China.

A Reflection on Collecting and Making Truth-telling Phone Calls re-
leased on Minghui on January 19, 2007 instigated Falun Gong practition-
ers to collect phone numbers and make annoying phone calls. It was dic-
tated: to collect numbers city by city and classify by categories such as
street offices, residents committees, villagers committees, or public secu-
rity bureaus, substations, dispatched stations and houses of detention, or
press and information organs, etc.. Once collected, it must be submitted
to Minghui immediately.

According to incomplete statistics, there are over 30 million junk
e-mails sent to China's mainland from abroad monthly.

Falun Gong organization admitted on its website that they made
more than 8 million annoying phone calls to China from abroad by virtue
of technical means in January and February of 2004.

It is an important innovation to write down Falun Gong-related propa-
ganda on the paper currency.

On February 25, 2006, Li Hongzhi told Falun Gong practitioners,

- 13 -

PDF SCHFi ] "pdfFactory Pro™ X AL www. Fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

"Some people have suggested writing 'Falun Dafa is good' or 'Quitting the
Party' on Renminbi. | think that's a good idea. You can't throw away
money, and you can't destroy it."

Falun Gong slogans written on the paper currency

% Article 18 of the Law of the People's Republic of China on the
People's Bank of China: Any counterfeiting, altering or illegal printing or
minting of Renminbi is prohibited. Selling or buying counterfeit or altered
Renminbi is prohibited. Transportation, possession or use of counterfeit,
altered or illegally printed or minted Renminbi is prohibited. Deliberate
damaging of Renminbi is prohibited. Illegal use of the image of Renminbi
in propaganda materials, publications or other commodities is prohibited.

% Article 27 of the Regulations of the People's Republic of China
on the Administration of Renminbi regulates that: The following mischief
against RMB is forbidden: (1) Deliberate damage of RMB.

What else? Interfering in civil satellites.

The satellite Sino | providing dozens of TV channels of the China's
mainland was hacked on June 23, 2002, by Falun Gong's illegal signal
sent from Taiwan province.

Falun Gong supporters do not think it is committing crimes. They
instead regard their actions as safeguarding China's Constitution and
international conventions. The way Falun Gong speculates to protect
themselves from being condemned for their attack against the
communication satellite is so strange that it is totally incompatible with the
global practice.

- 14 -

PDF S i “pdfFactory Pro™ i RAG]&E www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Chapter 2 Harassment Goes Everywhere

%  According to UN Charter and relevant conventions and radio
regulation of the International Telecommunication Union, it is illegal to
deliberately disrupt or jam normal satellite TV broadcasting.

Sketch of Satellite Sino | Transmission

?%géi#ﬂEAA-udgi;anﬁﬂﬁitqul:_in
BB btk anmBIRNAT-2b
755 Tk
pecfim | sersts FREL MHRIVME.
|

.....

The record of satellite Sino | being attacked by Falun Gong

From June 23, 2002 to August 7, 2007, some civil satellites including
Sino |, Asia Pacific Sat VI and Asia 3S were hacked 252 times with a total
of 160 hours by the Falun Gong organization.

- 15 -

PDF SCf-ffiH "pdfFactory Pro™ i FHf A www. fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Falun Gong's Attitudes on Freedom of Speech, Public Interests and Human Rights

Which legal society or organization would conduct such activities in
this world?

- 16 -

PDF SC{H{#if] "pdfFactory Pro" i A4 smw. Fineprint.com.cn


http://www.fineprint.com.cn

Chapter 3 Disease or Karma
— Li Hongzhi's attitude toward medical help

PDF SC{H{#if] "pdfFactory Pro" i A4 smw. Fineprint.com.cn



http://www.fineprint.com.cn

Thank You for previewing this eBook

You can read the full version of this eBook in different formats:

» HTML (Free /Available to everyone)

» PDF /TXT (Available to V.I.P. members. Free Standard members can
access up to 5 PDF/TXT eBooks per month each month)

» Epub & Mobipocket (Exclusive to V.I.P. members)

To download this full book, simply select the format you desire below

@
Free-eBooks


http://www.free-ebooks.net/

